نویسنده = محمد خبیری
تعداد مقالات: 4
شناسایی نقش باشگاه در شکل‌گیری رفتارهای انحرافی بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 اردیبهشت 1401

10.22034/ssys.2022.732.1615

بهزاد پورفرهمند؛ محمد خبیری؛ نصرالله سجادی؛ مجید جلالی فراهانی


شناسایی نقش باشگاه در شکل‌گیری رفتارهای انحرافی بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 02 آبان 1401

10.22034/ssys.2022.801

بهزاد پورفرهمند؛ محمد خبیری؛ سید نصراللّه سجادی؛ مجید جلالی فراهانی


عوامل موثر بر بازاریابی رسانه اجتماعی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 19، شماره 48، شهریور 1399، صفحه 9-28

زهرا علم؛ میرحسن سید عامری؛ محمد خبیری؛ مجتبی امیری


شناسایی عوامل موثر بر گسترش برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال

دوره 14، شماره 27، خرداد 1394، صفحه 147-158

علی بنسبردی؛ محمد خبیری؛ مجید جلالی فراهانی؛ محمود گودرزی