نویسنده = محمد پورکیانی
تعداد مقالات: 3
شناسایی و اولویتبندی علل وفاداری مشتریان به برند پوشاک ورزشی ایرانی با رویکرد AHP

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 اردیبهشت 1401

10.22034/ssys.2022.670

محمد سررشته داری؛ محمد پورکیانی؛ فرشاد امامی


مطالعه کجروی‌های فرهنگی در محیط‌های ورزشی به روش تحلیل مضمون

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 25 مرداد 1401

10.22034/ssys.2022.2297.2651

محمد پورکیانی؛ صفورا صباغیان راد؛ علی افروزه


تدوین مدل راهبردی وفاداری مشتریان با رویکرد تحلیل مضمون

دوره 18، شماره 45، آذر 1398، صفحه 299-314

محمد سررشته داری؛ محمد پورکیانی؛ فرشاد امامی