نویسنده = فرشاد امامی
تعداد مقالات: 5
شناسایی راهبردهای موثر در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در باشگاه‌های ورزشی ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 اردیبهشت 1401

10.22034/ssys.2022.949.1644

علیرضا پاشائی خامنه؛ فرشاد امامی؛ 3. سید عماد حسینی؛ اکرم خواجه پور


شناسایی و اولویتبندی علل وفاداری مشتریان به برند پوشاک ورزشی ایرانی با رویکرد AHP

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 اردیبهشت 1401

10.22034/ssys.2022.670

محمد سررشته داری؛ محمد پورکیانی؛ فرشاد امامی


شناسایی عوامل موثر بر توسعه ورزش در نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب با استفاده از AHP

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 05 تیر 1401

10.22034/ssys.2022.2231.2598

مهدی میرجلیلی؛ فرشاد امامی؛ حسن معصومی


تدوین مدل راهبردی وفاداری مشتریان با رویکرد تحلیل مضمون

دوره 18، شماره 45، آذر 1398، صفحه 299-314

محمد سررشته داری؛ محمد پورکیانی؛ فرشاد امامی