کلیدواژه‌ها = وفاداری
تعداد مقالات: 6
تدوین مدل استراتژی‌های بازاریابی بر وفاداری به برند در بین مصرف‌کنندگان کالاهای ورزشی ایرانی با نقش میانجی تبلیغات ویروسی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 اردیبهشت 1401

10.22034/ssys.2022.1652.2158

یعقوب بدری آذرین؛ فاطمه عبدوی؛ ماهرخ دهقانی؛ ایوب بهتاج


شناسایی و اولویتبندی علل وفاداری مشتریان به برند پوشاک ورزشی ایرانی با رویکرد AHP

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 اردیبهشت 1401

10.22034/ssys.2022.670

محمد سررشته داری؛ محمد پورکیانی؛ فرشاد امامی


تأثیر ارزش ادراک شده بر وفاداری هواداران لیگ برتر فوتبال ایران با توجه به نقش میانجی ارزش‌های مشتری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 25 مهر 1401

10.22034/ssys.2022.797

امیرهیراد اورسجی؛ باقر مرسل؛ علی فهیمی نژاد؛ سید مصطفی طیبی ثانی


ارتباط علی بازارگرایی با وفاداری مشتریان با نقش میانجی کیفیت خدمات (ارائه مدلی برای باشگاه های بدن سازی)

دوره 20، شماره 52، شهریور 1400، صفحه 189-204

محسن محمودی؛ حمید فروغی پور؛ نجف آقایی؛ محمد نیکروان


اثر هویت، وفاداری و رضایت برند بر بشارت برند در کالاهای ورزشی

دوره 19، شماره 48، شهریور 1399، صفحه 123-136

نگار قلی پور؛ علیرضا ربیعی زاده؛ حسین عیدی؛ فریبا عسگریان