از رویا تا واقعیت؛مطالعه‌ای انتقادی از پیامدهای مشارکت جوانان در شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای

علی روحانی؛ سهیلا حاجی حیدری

دوره 18، شماره 46 ، اسفند 1398، ، صفحه 247-266

چکیده
  فروش شبکه‌ای از دو دهه قبل در ایران آغاز شد. هرچند این نوع تجارت از همان ابتدا مسائل فراوانی را برای کشور به وجود آورده بود و از فعالیت آنان جلوگیری شد، اما بااین‌حال در سال‌های اخیر به شیوه‌های جدیدی ادامه فعالیت می‌دهد. پژوهش حاضر با استفاده از رویکرد کیفی و بهره‌مندی از روش مردم نگاری انتقادی تدوین شده است. در این روش، از رویکرد ...  بیشتر