دوره و شماره: دوره 19، شماره 48، شهریور 1399، صفحه 9-341 

مقاله پژوهشی

عوامل موثر بر بازاریابی رسانه اجتماعی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

صفحه 9-28

زهرا علم؛ میرحسن سید عامری؛ محمد خبیری؛ مجتبی امیری


تدوین برنامه راهبردی فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران

صفحه 75-92

بهناز آقاسیدعزیزاله؛ رضا نیک بخش؛ علی محمد صفانیا


اثر هویت، وفاداری و رضایت برند بر بشارت برند در کالاهای ورزشی

صفحه 123-136

نگار قلی پور؛ علیرضا ربیعی زاده؛ حسین عیدی؛ فریبا عسگریان


الگوی مکان‌یابی گردشگری ورزشی پایدار با استفاده از ارزیابی مدل محیط زیستی: شهرستان لاهیجان

صفحه 151-174

هومن بهمن‌پور؛ مژگان زعیم‌دار؛ میثم قنبریان؛ غلامرض امانی شلمزاری؛ پریوش نوربخش


تأثیر انگیزه های فردی بر پذیرش گوشی هوشمند برای دسترسی به خدمات ورزشی

صفحه 175-196

نگار صالحی مبارکه؛ شهرام علم؛ سیده ناهید شتاب بوشهری؛ مهدی ضرغامی


تبیین‏ تاثیرات فضای مجازی بر هویت اجتماعی جوانان در شهر تهران

صفحه 323-341

سپیده مقصودی؛ حبیب صبوری خسروشاهی؛ نوروز هاشم زهی