شناسایی نقش باشگاه در شکل‌گیری رفتارهای انحرافی بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران

بهزاد پورفرهمند؛ محمد خبیری؛ سید نصراللّه سجادی؛ مجید جلالی فراهانی

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 02 آبان 1401

https://doi.org/10.22034/ssys.2022.801

چکیده
  هدف از انجام پژوهش حاضر، شناسایی نقش باشگاه در شکل­گیری رفتارهای انحرافی بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران بود که به شیوه کیفی در سال­های 1397 و 1396 انجام پذیرفت. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه مدیران باشگاه­های حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران و روسای هیئت­های فوتبال استان­های حاضر در لیگ برتر در فصول شانزدهم و هفدهم لیگ برتر فوتبال ...  بیشتر

شناسایی نقش باشگاه در شکل‌گیری رفتارهای انحرافی بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران

بهزاد پورفرهمند؛ محمد خبیری؛ نصرالله سجادی؛ مجید جلالی فراهانی

دوره 21، شماره 58 ، اسفند 1401، ، صفحه 273-292

https://doi.org/10.22034/ssys.2022.732.1615

چکیده
  هدف از انجام تحقیق شناسایی نقش باشگاه در شکل گیری رفتارهای انحرافی بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران بود که به شیوه کیفی در سالهای 97و 96انجام پذیرفت. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه مدیران باشگاههای حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران و روسای هیئتهای فوتبال استانهای حاضردر لیگ برتر در فصول شانزدهم و هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران و همچنین سایر ...  بیشتر

عوامل موثر بر بازاریابی رسانه اجتماعی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

زهرا علم؛ میرحسن سید عامری؛ محمد خبیری؛ مجتبی امیری

دوره 19، شماره 48 ، شهریور 1399، ، صفحه 9-28

چکیده
  هدف این پژوهش، بررسی عوامل موثر بر بازاریابی رسانه اجتماعی در باشگاه­های لیگ برتر فوتبال ایران است.  پژوهش حاضر از نوع کیفی بود که با به کارگیری تئوری داده­بنیاد انجام شد. داده ها از طریق مصاحبه با 19 نفر از مدیران سطح عالی رسانه، اساتید هیئت علمی دانشگاه با گرایش بازاریابی ورزشی، مدیران بازاریابی و فناوری اطلاعات سازمان لیگ، ...  بیشتر

شناسایی عوامل موثر بر گسترش برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال

علی بنسبردی؛ محمد خبیری؛ مجید جلالی فراهانی؛ محمود گودرزی

دوره 14، شماره 27 ، خرداد 1394، ، صفحه 147-158

چکیده
  هدف از تحقیق حاضر، شناسایی عوامل موثر بر گسترش برند باشگاه­های لیگ برتر فوتبال در ایران بود. روش تحقیق مورد استفاده، روش کیفی و از نوع زمینه یابی بود و اطلاعات مورد نیاز تحقیق با استفاده از مطالعات کتابخانه­ای و مصاحبه با خبرگان به دست آمد. جامعه آماری تحقیق شامل اساتید دانشگاهی با تخصص در زمینه بازاریابی ورزش و برندینگ، اعضای ...  بیشتر