مدل ساختاری تفسیری عوامل مؤثر بر برندسازی ورزشکاران تیم‌‌های ملی

علیرضا خسروی؛ مهدی نادری نسب؛ نیما ماجدی؛ سید عباس بی نیاز

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 شهریور 1403

https://doi.org/10.22034/ssys.2024.3210.3343

چکیده
  هدف این مطالعه ارائه مدل ساختاری تفسیری عوامل مؤثر بر برندسازی ورزشکاران تیم‌‌های ملی بود. روش این تحقیق آمیخته است. جامعه‌آماری این تحقیق را صاحب‌نظران (مشاوره برندسازی، مجری برندسازی، کارشناس برند سازی، استاد دانشگاه با تخصص بازاریابی ورزشی و برند) تشکیل می‌دادند. ملاک انتخاب صاحب نظران در بخش کیفی اشباع نظری بود و با روش نمونه ...  بیشتر

ارائه چارچوب جهت‌دهی به عادات خرید کالای ورزشی ایرانی

ابوالفضل عمویی؛ مهدی نادری نسب؛ رحیم رمضانی نژاد؛ سید عباس بی نیاز

دوره 22، شماره 60 ، شهریور 1402، ، صفحه 469-486

https://doi.org/10.22034/ssys.2022.1439.1990

چکیده
  هدف از این پژوهش، ارائه چارچوب جهت‌دهی به عادات خرید کالای ورزشی ایرانی می­باشد. روش تحقیق از نوع کیفی با رویکرد تحلیل نظام مند یود. جامعه آماری شامل جامعه انسانی و اطلاعاتی بود. نمونه آماری به تعداد قابل کفایت بر مبنای اشباع نظری به صورت هدفمند و در دسترس نمونه­گیری و نظرخواهی گردید (16 نفر و 23 سند). ابزارهای پژوهش شامل مطالعه کتابخانه­ای ...  بیشتر