تاثیر هویت تیمی بر رضایتمندی و تمایلات رفتاری تماشاگران فوتبال تراکتورسازی تبریز

مسعود رنجبر؛ حسین اکبری یزدی؛ علیرضا الهی

دوره 19، شماره 48 ، شهریور 1399، ، صفحه 137-150

چکیده
  سازمان های ورزشی در دهه اخیر بر اهمیت توجه به رفتار مصرف کننده پی برده اند. در این میان، توجه به متغیرهایی که می تواند بر تمایلات رفتاری و رضایتمندی مشتریان تاثیر داشته باشد، اهمیت یافته است. پژوهش حاضر با هدف تعیین رابطه علی هویت تیمی تماشاگران با رضایتمندی و تمایلات رفتاری آنان و با استفاده از روش مدل سازی معادلات ساختاری انجام شده ...  بیشتر

پیش‌بینی موفقیت کشورهای شرکت‌ کننده در بازی‌های المپیک 2016 ریودوژانیرو با استفاده از روش هوشمند شبکه‌های پرسپترون چندلایه (MLP)

حسین زارعیان؛ علیرضا الهی؛ نصراله سجادی؛ امین قاضی زاهدی

دوره 14، شماره 30 ، اسفند 1394، ، صفحه 37-54

چکیده
  حسین زارعیان[1] علیرضا الهی[2]  نصرالله سجادی[3] امین قاضی زاهدی[4]   تاریخ دریافت مقاله: 1/11/1393                                                                                  ...  بیشتر