دوره 22 (1402)
دوره 21 (1401)
دوره 20 (1400)
دوره 19 (1399)
دوره 18 (1398)
دوره 17 (1397)
دوره 16 (1396)
دوره 15 (1395)
دوره 14 (1394)
دوره 13 (1393)
دوره 12 (1392)
نویسنده = هما درودی
تعداد مقالات: 2
راهبردهای ارتقای مشارکت سازمان های مردم نهاد جوانان کشور در امور عام المنفعه با رویکرد بازاریابی اجتماعی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 06 مرداد 1403
چکیده
هدف پژوهش، ارائه مدل ارتقای مشارکت سازمان های مردم نهاد جوانان کشور در امور عام المنفعه با رویکرد بازاریابی اجتماعی است. روش مطالعه کیفی از نوع داده بنیاد به روش گراندد تئوری بوده است. قلمرو مطالعه متخصصین حوزه مشارکت اجتماعی در حوزه جوانان بوده و با استفاده از روش مصاحبه عمیق با 12 نفر از خبرگان این حوزه، داده ها جمع آوری شده و با استفاده ... بیشتربررسی عوامل موثر در گسترش گردشگری ورزشی (مطالعه موردی: گردشگران شرکت کننده در رویدادهای ورزشی در استان زنجان)
دوره 14، شماره 30 ، اسفند 1394، ، صفحه 55-70