طراحی الگوی توسعه ورزش همگانی مبتنی بر فناوری‌های جدید مانند شبکه‌های اجتماعی

احسان صیدمحمدی؛ میثم رحیمی زاده؛ امیرحسین منظمی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 13 آبان 1402

https://doi.org/10.22034/ssys.2023.2941.3147

چکیده
  این پژوهش با هدف طراحی الگوی توسعه ورزش همگانی مبتنی بر فناوری‌های جدید مانند شبکه‌های اجتماعی انجام شد. این پژوهش با استفاده از روش کیفی و رویکرد سیستماتیک گراندد تئوری انجام پذیرفت. جامعه آماری شامل اساتید و پژوهشگران دانشگاه ها و اداره کل ورزش و جوانان و همچنین هیئت ورزش های همگانی می باشند که مورد مصاحبه قرار گرفتند. برآورد تعداد ...  بیشتر

شناسایی شاخص‌های توسعه برند بازی‌های نوروز در ایران (مورد مطالعه: بانوان)

مهری حیدری؛ میثم رحیمی زاده؛ عباس نظریان مادوانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 27 شهریور 1403

https://doi.org/10.22034/ssys.2024.3242.3369

چکیده
  هدف تحقیق حاضر شناسایی عوامل مؤثر بر برند سازی بازی‌های نوروز (ویژه بانوان) بود. تحقیق حاضر از منظر پارادایم از نوع تحقیقات تفسیری، از نظر رویکرد کیفی و استراتژی تحقیق تحلیل موضوعی بود. مشارکت‌کنندگان تحقیق شامل اساتید دانشگاه در رشته مدیریت ورزشی و مدیریت بازاریابی و همچنین متخصصین و پژوهشگران حوزه مدیریت رویدادهای ورزشی بودند ...  بیشتر

شناسایی عوامل موثر بر طراحی نظام ارزیابی عملکرد هیات های ورزشی(مطالعه موردی: استان تهران)

میثم رحیمی زاده؛ شفق ابوالقاسمی آتانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 آبان 1403

https://doi.org/10.22034/ssys.2024.3376.3467

چکیده
  این تحقیق با هدف تدوین مدل جامع ارزیابی عملکرد هیات های ورزشی(مطالعه موردی: استان تهران) از دو بخش کیفی و کمی بهره برده است. بخش کیفی تحقیق از روش گراندد تئوری با رهیافت گلیزر استفاده کرده و به بررسی نظرات و تجربیات صاحب‌نظران، نخبگان و خبرگان ورزش قهرمانی پرداخته است.جامعه آماری تحقیق شامل اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها، رؤسای فدراسیون‌های ...  بیشتر

تدوین نقشه استراتژیک ورزش قهرمانی ایران

میثم رحیمی زاده؛ علی رغبتی؛ حسین اکبری یزدی

دوره 23، شماره 64 ، شهریور 1403، ، صفحه 29-52

https://doi.org/10.22034/ssys.2023.2769.3010

چکیده
    هدف از این تحقیق، تدوین نقشه راهبردی ورزش قهرمانی ایران می‌باشد. تحقیق حاضر از نظر نحوه گردآوری اطلاعات از نوع آمیخته(کیفی و کمی) بود که اطّلاعات مورد نیاز در بخش کیفی با استفاده از مصاحبه‌های انفرادی و شورای راهبردی و در بخش کمی با استفاده از ماتریس‌های خاص مطالعات راهبردی و پرسش‌نامه‌های مقایسه‌های زوجی استخراج شد. اعضای ...  بیشتر

شناسایی مولفه های بوم کسب و کار مسکات باشگاه های ورزشی بر اساس مدل استروالدر

مهدی رسولی؛ پرستو قدسی؛ میثم رحیمی زاده؛ علی رغبتی

دوره 20، شماره 52 ، شهریور 1400، ، صفحه 135-150

چکیده
  هدف این مطالعه، تدوین مدل بوم کسب و کار مسکات باشگاه های ورزشی بود. از این رو، با استفاده از روش کیفی و تشکیل گروه متمرکز به بررسی عمیق موضوع تحقیق پرداخته شد. افراد آگاه به موضوع پژوهش در حیطه نظری و عملی به عنوان جامعه آماری تحقیق در نظر گرفته شدند. نمونه آماری تحقیق برای تشکیل گروه متمرکز شامل اعضای کارگروه طراحی نماد ورزش ایران بودند ...  بیشتر