شناسایی و اولویتبندی علل وفاداری مشتریان به برند پوشاک ورزشی ایرانی با رویکرد AHP

محمد سررشته داری؛ محمد پورکیانی؛ فرشاد امامی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 اردیبهشت 1401

https://doi.org/10.22034/ssys.2022.670

چکیده
  پژوهش حاضر به دنبال شناسایی و اولویت­بندی علل وفاداری مشتریان به برند پوشاک ورزشی ایرانی بود. فرایند انجام پژوهش در دو مرحله صورت پذیرفت در مرحله اول به روش مصاحبه نیمه ساختار یافته با نظرخواهی از 20 خبره، شامل اساتید مدیریت بازاریابی ورزشی و تولید کنندگان پوشاک ورزشی در این زمینه انجام گرفت که در این مرحله 7 شاخص شناسایی گردید. در ...  بیشتر

توسعه ورزش فراگیر؛ ضرورت و چالش‌های تغییر حاکمیت ورزش معلولین در ایران

محمد پورکیانی؛ علی افروزه؛ محمدرضا برومند

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 16 مرداد 1402

https://doi.org/10.22034/ssys.2023.2900.3115

چکیده
  کمیته ملی پارالمپیک ایران به تبعیت از ساختارهای جهانی، تغییراتی را در حاکمیت رشته‌های پارالمپیکی به منظور توسعه ورزش فراگیر برای افراد دارای معلولیت انجام داده است؛ در همین راستا، از سال 1398 برخی از رشته‌های ورزشی معلولین از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین به فدراسیون های ملی انتقال پیدا کرده است. لذا، هدف این پژوهش شناسایی ...  بیشتر

ارائه مدل توانمندسازی منابع انسانی مبتنی بر آموزش مجازی در دوره پساکرونا برای سازمان‌های ورزشی ایران

الیکا ثقفی؛ محمد پورکیانی؛ مهرزاد حمیدی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 26 شهریور 1402

https://doi.org/10.22034/ssys.2023.2918.3128

چکیده
  هدف از این پژوهش ارائه مدل توانمندسازی منابع انسانی مبتنی بر آموزش مجازی در سازمان‌های ورزشی ملی شرایط دوره پساکرونا بود. روش تحقیق از نوع کیفی با رویکرد تحلیل مضمون بود. مشارکت کنندگان پژوهش شامل صاحب‌نظران علمی (دانشگاهی) و صاحب‌نظران اجرایی (مدیران و کارشناسان) در زمینه موضوع پژوهش بود. تعداد نمونه بر حسب رسیدن به اشباع نظری 14 ...  بیشتر

طراحی الگوی رهبری 360 درجه برای فدراسیون های ورزشی کشور

رباب شهریان؛ حجت طاهری گودرزی؛ محمدرضا جابرانصاری؛ محمد پورکیانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 اسفند 1402

https://doi.org/10.22034/ssys.2024.3100.3255

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر طراحی الگوی رهبری 360 درجه برای فدراسیون‌های ورزشی کشور بود که برخاسته از داده‌های کیفی انجام شد. پژوهش حاضر به لحاظ هدف، کاربردی - توسعه‌ای و مبتنی بر ماهیت پژوهش، توصیفی - تفسیری محسوب می‌شود. مشارکت کنندگان دو گروه خبرگان علمی (اساتید دانشگاه) و سازمانی (مدیران، رئیس، نایب رئیس، دبیر و گروه متخصصان فدراسیون‌های ...  بیشتر

مطالعه کجروی‌های فرهنگی در محیط‌های ورزشی به روش تحلیل مضمون

محمد پورکیانی؛ صفورا صباغیان راد؛ علی افروزه

دوره 23، شماره 63 ، خرداد 1403

https://doi.org/10.22034/ssys.2022.2297.2651

چکیده
  تحقیق حاضر با عنوان «مطالعه کجروی ­های فرهنگی در محیط ورزش» و با هدف شناسایی علل بروز و راهکارهای حل این کجروی ها انجام شد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی، از نظر راهبرد کیفی و از نظر اجراء از نوع تحلیل مضمون است. مشارکت ­کنندگان در تحقیق، مدیران و مسئولان ورزشگاه­ها، تیم­ها و ادارات ورزشی، لیدرها، ورزشکاران و مربیان، تیم ...  بیشتر

شناسایی و اولویت‌بندی علل وفاداری مشتریان به برند پوشاک ورزشی ایرانی با رویکرد AHP

محمد سررشته‌داری؛ محمد پورکیانی؛ فرشاد امامی

دوره 22، شماره 62 ، اسفند 1402، ، صفحه 439-452

https://doi.org/10.22034/ssys.2024.950

چکیده
  پژوهش حاضر به دنبال شناسایی و اولویت­ بندی علل وفاداری مشتریان به برند پوشاک ورزشی ایرانی بود. فرایند انجام پژوهش در دو مرحله صورت پذیرفت در مرحله اول به روش مصاحبه نیمه ساختار یافته با نظرخواهی از 20 خبره، شامل اساتید مدیریت بازاریابی ورزشی و تولید کنندگان پوشاک ورزشی در این زمینه انجام گرفت که در این مرحله 7 شاخص شناسایی گردید. در ...  بیشتر

تدوین مدل راهبردی وفاداری مشتریان با رویکرد تحلیل مضمون

محمد سررشته داری؛ محمد پورکیانی؛ فرشاد امامی

دوره 18، شماره 45 ، آذر 1398، ، صفحه 299-314

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر، تدوین مدل راهبردی وفاداری مشتریان به برندهای پوشاک ورزشی ایرانی بود. روش پژوهش، کیفی و مبتنی بر رویکرد تحلیل مضمون است. جامعه آماری این پژوهش شامل صاحب­نظران، اساتید بازاریابی ورزشی و تولید کنندگان پوشاک ورزشی بود که نمونه‌گیری با استفاده از روش هدفمند مبتنی بر رویکرد نظری صورت گرفت. جمع‌آوری اطلاعات تا اشباع ...  بیشتر