مطالعه تأثیر کیفیت ادراک‌شده بر تصویر برند و وفاداری هواداران به برند تیم‌های فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

اکبر جابری؛ محمد سررشته داری؛ مهدی مرادی؛ کوروش قهرمان تبریزی

دوره 20، شماره 54 ، اسفند 1400، ، صفحه 231-245

https://doi.org/10.22034/ssys.2022.483

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر، بررسی تأثیر کیفیت ادراک‌شده بر تصویر برند و وفاداری هواداران به برند تیم‌های فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران بود. این پژوهش از نظر هدف کاربردی، از نظر نحوه گردآوری اطلاعات، توصیفی و مبتنی بر مدل معادلات ساختاری است. جامعه‌ آماری پژوهش شامل هواداران تیم‌های پرطرفدار در لیگ برتر فوتبال ایران بود که تعداد 341  نفر ...  بیشتر

طراحی مدل جانشین پروری در وزارت ورزش و جوانان با رویکرد مبتنی بر شایستگی

سید احمد هاشمی؛ کوروش قهرمان تبریزی؛ اسماعیل شریفیان

دوره 20، شماره 53 ، آذر 1400، ، صفحه 309-324

https://doi.org/10.22034/ssys.2021.469

چکیده
  اهمیت و جایگاه منابع انسانی شایسته در توسعه و پیشرفت سازمانی، ضرورت پرداختن به مقوله جانشین پروری را برای هر سازمان شفاف نموده است. لذا مطالعه حاضر به دنبال طراحی مدل جانشین پروری در وزارت ورزش و جوانان با رویکرد مبتنی بر شایستگی است. این پژوهش از حیث هدف، کاربردی و از نظر ماهیت داده، از نوع تحقیقات آمیخته می باشد. جامعه آماری در بخش ...  بیشتر