تأثیر ارزش ادراک شده بر وفاداری هواداران لیگ برتر فوتبال ایران با توجه به نقش میانجی ارزش‌های مشتری

امیرهیراد اورسجی؛ باقر مرسل؛ علی فهیمی نژاد؛ سید مصطفی طیبی ثانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 25 مهر 1401

https://doi.org/10.22034/ssys.2022.797

چکیده
  این پژوهش با هدف بررسی تأثیر ارزش ادراک شده بر وفاداری هواداران لیگ برتر فوتبال ایران با توجه به نقش میانجی ارزش‌های مشتری انجام شده است. روش پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر روش گردآوری داده­ها توصیفی همبستگی بود. جامعه آماری پژوهش را کلیه تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران که تعداد آن نامحدود می باشد تشکیل می دادند. به دلیل عدم دسترسی ...  بیشتر

تعیین ظرفیت گردشگرپذیری منطقه کوهستانی– ورزشی دربند تهران با رویکرد مدیریت پایدار ورزش

محمد طاهری حسین آبادی؛ سید مصطفی طیبی ثانی؛ علی فهیمی نژاد؛ هومن بهمن پور

دوره 20، شماره 54 ، اسفند 1400، ، صفحه 265-284

https://doi.org/10.22034/ssys.2022.485

چکیده
  برقراری توازن مطلوب بین قابلیت گردشگری یک منبع و میزان استفاده مراجعان از آنها امری بسیار مهم است و اساس برنامه‌ریزی‌های سیستمی گردشگری را برای توسعه فعالیت‌های ورزشی تشکیل می‌دهد. هدف از این مطالعه، تعیین ظرفیت گردشگرپذیری برای محیط‌های کوهستانی ورزشی می باشد. در این راستا، با تعیین سه نوع ظرفیت تحمل فیزیکی، واقعی و موثر تلاش ...  بیشتر

تأثیر سبک‌های رهبری بر اشتیاق شغلی با میانجی‌گری پدیده صخره شیشه‌ای زنان در ورزش جمهوری اسلامی ایران

رمیصا جالسیان؛ علی فهیمی نژاد؛ باقر مرصل؛ سید مصطفی طیبی ثانی

دوره 20، شماره 51 ، خرداد 1400، ، صفحه 135-152

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر سبک‌های رهبری بر اشتیاق شغلی با نقش میانجی پدیده صخره شیشه‌ای در بین مدیران زن سازمان‌های ورزشی ایران انجام شد. روش پژوهش از لحاظ هدف، کاربردی و از لحاظ شیوه اجرا، توصیفی همبستگی بود که به شکل پیمایشی انجام شد. جامعه آماری تحقیق شامل کلیه مدیران زن شاغل در سازمان‌های ورزشی کل کشور بود. نمونه آماری این ...  بیشتر