تدوین مدل سودآوری باشگاه‌های بدنسازی خصوصی

لیلا طالب زاده؛ حمید جنانی؛ محبوب شیخعلی زاده؛ محمد رحیم نجف زاده

دوره 22، شماره 61 ، آذر 1402، ، صفحه 613-634

https://doi.org/10.22034/ssys.2022.2007.2424

چکیده
  هدف این پژوهش، تدوین مدل سودآوری باشگاه‌های خصوصی بدنسازی شمال غرب کشور بود. تحقیق حاضر از نوع همبستگی بر پایه مدل‌سازی معادلات ساختاری بود. جامعه آماری این پژوهش، 362 نفر از مشتریان باشگاه‌های خصوصی بدنسازی شمال غرب کشور بودند که پرسشنامه ارزش‌ادراک شده محقق ساخته وپرسشنامه های استاندارد، رضایت و وفاداری مشتری لیو (2008) را به طور ...  بیشتر

طراحی مدل برندسازی لیگ برتر فوتبال ایران بر اساس رویکرد داده بنیاد

تریفه پیامی؛ جعفر برقی مقدم؛ محمد رحیم نجف زاده؛ حبیب محمدپوریقینی

دوره 22، شماره 61 ، آذر 1402، ، صفحه 583-612

https://doi.org/10.22034/ssys.2022.2085.2489

چکیده
  هدف از این پژوهش طراحی مدل برندسازی لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از نظریه داده بنیاد بود. روش تحقیق تحلیلی بوده که بدین منظور از روش‌شناسی کیفی استفاده شد. استراتژی تحقیق، استفاده از نظریه برخاسته از داده‌ها بود. مشارکت‌کنندگان در تحقیق 16 نفر شامل اساتید حوزه بازاریابی ورزشی، مسئولین باشگاه و سازمان لیگ و استراتژی نمونه‌گیری ...  بیشتر

شناسایی عوامل مؤثر بر بهره‌وری تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران- آذربایجان با تکیه بر سیستم‌های خودمدیریتی و سودآوری با رویکرد کیفی

جعفر برقی مقدم؛ علی نعمتی خیاوی؛ محمد رحیم نجف زاده؛ حمید جنانی

دوره 22، شماره 60 ، شهریور 1402، ، صفحه 391-406

https://doi.org/10.22034/ssys.2021.2005.2425

چکیده
  هدف از این تحقیق، شناسایی عوامل مؤثر بر بهره‌وری تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران- آذربایجان با تکیه بر سیستم‌های خودمدیریتی و سودآوری بود. این پژوهش با رویکرد کیفی انجام شد. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه صاحب­نظران حوزه مدیریت ورزشی و بهروری بود که با روش نمونه­گیری هدفمند 12 صاحب نظر در تحقیق شرکت کردند. جهت تحلیل مصاحبه‌ها، ...  بیشتر