" جوانان و کارزارهای انتخاباتی در ایران : مطالعه موردی انتخابات یازدهم و دوازدهم ریاست جمهوری"

محسن امیری؛ سیمین حاجی پور؛ مجتبی مقصودی؛ رضا کاویانی

دوره 21، شماره 55 ، خرداد 1401، ، صفحه 51-76

https://doi.org/10.22034/ssys.2022.1809.2286

چکیده
  تحلیل رفتار انتخاباتی یکی از کارویژه‌های اساسی جامعه‌شناسی انتخابات است که پژوهشگر می‌تواند با مطالعه انتخابات‌های مختلف، الگوهای متعددی در رفتار انتخاباتی ارائه دهد. در پژوهش حاضر هدف شناسایی و تعیین مولفه های تاثیر گذار بر جذب جوانان به کارزارهای انتخاباتی کاندیدای پیروز ، انتخابات ریاست جمهوری دوره 11 و 12 می باشد. بر همین اساس ...  بیشتر