تأثیر عوامل مدیریت جهادی برالتزام رفتاری مدیران‌ ورزشی بر پایه رهنمودهای رهبر انقلاب در ورزش جمهوری اسلامی ایران

جلال عزیزی؛ شهاب بهرامی؛ نازنین راسخ؛ محسن اسمعیلی

دوره 23، شماره 63 ، خرداد 1403، ، صفحه 119-134

https://doi.org/10.22034/ssys.2022.1280.1886

چکیده
  هدف پژوهش حاضر، بررسی تأثیر عوامل مدیریت جهادی بر التزام رفتاری مدیران ورزشی کشور بر پایه رهنمودهای رهبر انقلاب در ورزش کشور بود. این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و جامعه آماری آن شامل کلیه مدیران ارشد کشور (900 =N) بود که با استفاده از روش تصادفی ساده و بر اساس جدول کوکران نمونه آماری پژوهش تعیین شد (300 =n). ابزار جمع­ آوری داده­ ها، پرسش­نامه ...  بیشتر

شناسایی و بررسی شیوه‌های بازاریابی و درآمدزایی هیئت‌های ورزشی استان مرکزی

محسن اسمعیلی؛ طهماسب شیروانی

دوره 18، شماره 45 ، آذر 1398، ، صفحه 279-298

چکیده
  هدف این تحقیق، شناسایی و بررسی شیوه­های بازاریابی و درآمد­زایی هیئت­های ورزشی استان مرکزی بوده است. از این­رو، در تحقیقی کاربردی و توصیفی- پیمایشی، جامعه آماری تحقیق شامل کلیه رؤسا و نائب رئیسان هیئت­های ورزشی استان مرکزی، مدیران و کارشناسان اداره کل و ادارات شهرستان به تعداد 118 نفر مورد توجه قرار گرفت. نمونه آماری با توجه ...  بیشتر

طراحی مدل تأثیر کارکرد اجتماعی و روانشناختی رسانه‌های اجتماعی ورزشی بر دلبستگی هواداران تیم استقلال تهران

معصومه کلاته سیفری؛ محسن اسمعیلی؛ مسعود فریدونی

دوره 18، شماره 44 ، شهریور 1398، ، صفحه 85-100

چکیده
  هدف از انجام این پژوهش،‌ بررسی تأثیر کارکرد اجتماعی و روانشناختی رسانه­های اجتماعی ورزشی بر دلبستگی هواداران تیم استقلال تهران بود. روش پژوهش همبستگی بود که به صورت میدانی به اجرا درآمد. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه هواداران تیم استقلال تهران بود که حداقل در صفحه رسمی باشگاه در اینستاگرام یا کانال رسمی باشگاه استقلال تهران در تلگرام ...  بیشتر