بررسی تأثیر مدیریت دانش بر مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت‌های تولید‌کننده پوشاک ورزشی در ایران

فیروزه حاج علی اکبری؛ جهان افروز احمدزاده

دوره 18، شماره 46 ، اسفند 1398، ، صفحه 181-194

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر، بررسی تأثیر  مدیریت دانش بر مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت­های تولید کننده  پوشاک ورزشی در ایران است. روش پژوهش از نوع توصیفی- همبستگی و جامعه آماری شامل کارکنان  شرکت­های دایی و مجید به تعداد 140 نفر بود که با استفاده از فرمول کوکران و روش نمونه­گیری تصادفی ساده تعداد 105 نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب ...  بیشتر