شناسایی عوامل موثر بر گسترش برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال

علی بنسبردی؛ محمد خبیری؛ مجید جلالی فراهانی؛ محمود گودرزی

دوره 14، شماره 27 ، خرداد 1394، ، صفحه 147-158

چکیده
  هدف از تحقیق حاضر، شناسایی عوامل موثر بر گسترش برند باشگاه­های لیگ برتر فوتبال در ایران بود. روش تحقیق مورد استفاده، روش کیفی و از نوع زمینه یابی بود و اطلاعات مورد نیاز تحقیق با استفاده از مطالعات کتابخانه­ای و مصاحبه با خبرگان به دست آمد. جامعه آماری تحقیق شامل اساتید دانشگاهی با تخصص در زمینه بازاریابی ورزش و برندینگ، اعضای ...  بیشتر