طراحی مدل برندسازی لیگ برتر فوتبال ایران بر اساس رویکرد داده بنیاد

تریفه پیامی؛ جعفر برقی مقدم؛ محمد رحیم نجف زاده؛ حبیب محمدپوریقینی

دوره 22، شماره 61 ، آذر 1402، ، صفحه 583-612

https://doi.org/10.22034/ssys.2022.2085.2489

چکیده
  هدف از این پژوهش طراحی مدل برندسازی لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از نظریه داده بنیاد بود. روش تحقیق تحلیلی بوده که بدین منظور از روش‌شناسی کیفی استفاده شد. استراتژی تحقیق، استفاده از نظریه برخاسته از داده‌ها بود. مشارکت‌کنندگان در تحقیق 16 نفر شامل اساتید حوزه بازاریابی ورزشی، مسئولین باشگاه و سازمان لیگ و استراتژی نمونه‌گیری ...  بیشتر