الگوی همذات‌پنداری هوادار- ورزشکار با تصویر برند ورزشکار

بهرام یوسفی؛ سحر امیری؛ بهشت احمدی؛ کیوان شعبانی مقدم

دوره 14، شماره 30 ، اسفند 1394، ، صفحه 71-90

چکیده
  تصویر برند ورزشکار شامل سه بعد اصلی است: عملکرد ورزشی، جذابیت ظاهری و سبک زندگی بازارپسند. هدف این مطالعه آزمون الگوی رابطه تصویر برند ورزشکار با همذات­پنداری با ورزشکار بود. 530 دانشجو (241 دختر و 289 پسر)، مقیاس تصویر برند ورزشکار (آرایی و همکاران، 2013) و مقیاس اصلاح شده همذات­پنداری با ورزشکار کوهن و پرس (2003) را تکمیل کردند. مدل معادلات ...  بیشتر