شناسایی عوامل کلیدی و راهبردی مؤثر بر آینده کسب و کارهای ورزش های الکترونیکی در ایران

مریم کوه فلاح؛ حسین عبدالملکی؛ پریوش نوربخش؛ مهوش نور بخش

دوره 23، شماره 64 ، شهریور 1403، ، صفحه 487-510

https://doi.org/10.22034/ssys.2023.2623.2899

چکیده
  آهنگ تغییرات کسب و کارهای ورزشی به­ قدری سریع است که تعادل برقرار‌کردن میان چالش­های عملیاتی امروزی و برنامه­ ریزی برای مواجهه با اتفاق بزرگ آینده، خود یک چالش جدی است. بنابراین هدف این پژوهش، شناسایی عوامل کلیدی و راهبردی مؤثر بر آینده کسب و کارهای ورزش­های الکترونیکی در ایران می باشد. پژوهش حاضر از نوع آمیخته (کیفی- کمی) و ...  بیشتر