شناسایی موانع بازاریابی ورزش حرفه‌ای زنان ایران

شهره صادقی1

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 05 اردیبهشت 1401

https://doi.org/10.22034/ssys.2022.645

چکیده
   اهمیت و ضرورت ورزش بانوان و گسترش حضور آنان در رویدادهای ملی و بین­المللی، توجه به بازاریابی ورزشی به عنوان مهمترین اصل در جذب حامیان مالی ضروری به نظر می­رسد. هدف از این پژوهش شناسایی موانع بازاریابی ورزش حرفه­ای زنان ایران بود. تحقیق از نوع کاربردی، با روش کیفی و بر مبنای نظریه زمینه­ای انجام گرفت. برای جمع­آوری داده­ها ...  بیشتر

شناسایی موانع بازاریابی ورزش حرفه‌ای زنان ایران

شهره صادقی؛ سیّد نصراللّه سجادی؛ حسین رجبی نوش آبادی؛ مجید جلالی فراهانی

دوره 21، شماره 57 ، آذر 1401، ، صفحه 375-394

https://doi.org/10.22034/ssys.2022.649

چکیده
   اهمیت و ضرورت ورزش بانوان و گسترش حضور آنان در رویدادهای ملی و بین­المللی، توجه به بازاریابی ورزشی به عنوان مهمترین اصل در جذب حامیان مالی ضروری به نظر می­رسد. هدف از این پژوهش شناسایی موانع بازاریابی ورزش حرفه­ای زنان ایران بود. تحقیق از نوع کاربردی، با روش کیفی و بر مبنای نظریه زمینه­ای انجام گرفت. برای جمع­آوری داده­ها ...  بیشتر

شناسایی و بررسی شیوه‌های بازاریابی و درآمدزایی هیئت‌های ورزشی استان مرکزی

محسن اسمعیلی؛ طهماسب شیروانی

دوره 18، شماره 45 ، آذر 1398، ، صفحه 279-298

چکیده
  هدف این تحقیق، شناسایی و بررسی شیوه­های بازاریابی و درآمد­زایی هیئت­های ورزشی استان مرکزی بوده است. از این­رو، در تحقیقی کاربردی و توصیفی- پیمایشی، جامعه آماری تحقیق شامل کلیه رؤسا و نائب رئیسان هیئت­های ورزشی استان مرکزی، مدیران و کارشناسان اداره کل و ادارات شهرستان به تعداد 118 نفر مورد توجه قرار گرفت. نمونه آماری با توجه ...  بیشتر

شناسایی عوامل موثر بر توسعه قابلیت بازاریابی الکترونیکی ورزش حرفه‌ای ایران

رسول طریقی؛ سید نصرالله سجادی؛ مهرزاد حمیدی؛ محمد خبیری

دوره 17، شماره 42 ، اسفند 1397، ، صفحه 93-112

چکیده
  هدف از انجام این پژوهش، شناسایی عوامل موثر بر توسعه قابلیت بازاریابی الکترونیکی ورزش حرفه­ای ایران بود. پژوهش حاضر، از نوع توصیفی و به لحاظ هدف، کاربردی می­باشد. پرسش­نامه­ای محقق­ساخته و براساس طیف پنج­ارزشی لیکرت طراحی و روایی آن توسط متخصصان و استادان دانشگاه تأیید و پایایی آن نیز با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ تعیین ...  بیشتر

تاثیر حامیان مالی بر تماشاچیان رشته ورزشی بدمینتون

محمدرضا پوریا؛ کاوه خبیری

دوره 16، شماره 36 ، شهریور 1396، ، صفحه 69-76

چکیده
  امروزه از ورزش به عنوان "صنعت" نام برده می­شود و تعامل صحیح میان ورزش و اقتصاد برای هر دو طرف سودمند خواهد بود. بحث حمایت مالی از ورزش یا اسپانسرشیپ[1]، یکی از راه‌های دستیابی به تعامل سودمند و دو طرفه است که در دهه­های اخیر به طور جدی مورد توجه دنیای ورزش حرفه‌ای و مدیران کسب و کار قرار گرفته است. ترجیح شرکت‌های تجاری در این بازار ...  بیشتر