شناسایی گونه‌‌های هویتِ اجتماعی و نقش رسانه‌های نوین( اینترنت) بر این هویت‌ها (مطالعۀ موردی: جوانان شهر تهران)

گلاله آهنگری؛ باقر ساروخانی؛ محمد سلطانی فر

دوره 18، شماره 45 ، آذر 1398، ، صفحه 9-34

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر، شناسایی گونه­­های هویتِ اجتماعی و  نقش اینترنت بر شکل­گیری این هویت­ها می­باشد. برای تحقق این هدف، از روش ترکیبی کمی- کیفی استفاده شد و بر روی جوانان 18-30 سال ساکن شهر تهران در سال 1397 تمرکز گردید. در واقع، ابتدا برای شناسایی گونه­های هویتی در بین جوانان تهرانی، از روش کیفی اکتشافی استفاده شد و با نمونه­گیری ...  بیشتر