ارائه مدل توسعه برند پوشاک ورزشی ایرانی

علی قبادی؛ ناهید شتاب بوشهری؛ امین خطیبی

دوره 19، شماره 47 ، خرداد 1399، ، صفحه 247-265

چکیده
  هدف از این تحقیق، ارائه مدلی برای توسعه برند پوشاک ورزشی ایرانی بر اساس نظریه داده بنیاد بود. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه مدیران بازاریابی‌، تولیدکنندگان پوشاک ورزشی داخلی و اساتید حوزه بازاریابی دانشگاه بودند. بدین منظور پس از مطالعه پیشینه تحقیق، مصاحبه‌های کیفی نیمه ساختارمند و عمیق با روش نمونه‌گیری هدفمند نظری انجام شد. ...  بیشتر