طراحی مدل راهکارهای توسعة عملکرد استارتاپ‌های ورزشی با بهره گیری از شبکه‌های اجتماعی

ندا انصاری؛ مجید خوروش؛ الهام مشکل گشا

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 آبان 1402

https://doi.org/10.22034/ssys.2023.2976.3178

چکیده
  هدف از این پژوهش، طراحی مدل راهکارهای توسعه عملکرد استارتاپ‌های ورزشی با بهره‌گیری از شبکه-های اجتماعی بود. تحقیق از نوع کیفی با رویکرد اکتشافی نظام‌مند انتخاب شد. جامعه آماری شامل دو بخش منابع انسانی (اساتید و مدیران) و منابع اطلاعاتی (کتاب‌ها، مقالات، اسناد، رسانه‌ها) بود. نمونه‌گیری به تعداد قابل کفایت و با روش قضاوتی بر مبنای ...  بیشتر

طراحی مدل چالش های استفاده از شبکه‌های اجتماعی در سازمان‌های ورزشی به منظور جذب نوجوانان و جوانان به مشارکت در ورزش و فعالیت بدنی

سید اسماعیل عباسی؛ طاهر بهلکه؛ زین العابدین فلاح؛ محمد علی نودهی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 19 خرداد 1403

https://doi.org/10.22034/ssys.2024.2963.3167

چکیده
  هدف از این پژوهش، طراحی مدل چالش‌های استفاده از شبکه‌های اجتماعی در سازمان‌های ورزشی به‌منظور جذب نوجوانان و جوانان به مشارکت در ورزش و فعالیت بدنی بود. تحقیق از نوع کیفی با رویکرد اکتشافی نظام‌مند انتخاب شد. جامعه آماری شامل دو بخش منابع انسانی (اساتید و مدیران) و منابع اطلاعاتی (کتاب‌ها، مقالات، اسناد، رسانه‌ها) بود. نمونه‌گیری ...  بیشتر

فراتحلیل مطالعات نقش رسانه ها و فضای مجازی در توسعه گردشگری ورزشی ایران

لاچین علیزاده؛ محمد نصیری

دوره 21، شماره 55 ، خرداد 1401، ، صفحه 97-112

https://doi.org/10.22034/ssys.2022.500

چکیده
  تحقیق حاضر با هدف فراتحلیل مطالعات نقش رسانه ها و فضای مجازی در توسعه گردشگری ورزشی انجام شد. روش تحقیق از نوع فراتحلیل بود. جامعه آماری شامل همه تحقیقات گزارش شده در زمینه بررسی نقش رسانه ها و فضای مجازی در توسعه گردشگری ورزشی بود. از بین جامعه آماری 11 تحقیق که ملاک های ورود به فراتحلیل را دارا بودند، از طریق روش سرشماری به عنوان نمونه ...  بیشتر

جوانان و شایعه ‌پراکنی در دوران پیام ‌رسان های موبایلی

مهدی قانع عزآبادی؛ شادی ضابط؛ محمدمهدی فتوره‌چی

دوره 19، شماره 49 ، آذر 1399، ، صفحه 33-52

چکیده
  شایعه و اشاعه آن از دیرباز وجود داشته و نمایان‌گر دغدغه‌ها، باورها و افکار هر جامعه‌ای بوده است. با ورود فناوری اطلاعات و ارتباطات و همه‌گیر شدن آن، انتقال هر نوع پیام از جمله شایعه آسان شده است. جوانان به عنوان بخش قابل توجهی از کاربران این ابزارهای ارتباطی در معرض دریافت و اشاعه بیشتر این شایعات قرار دارند. پژوهش حاضر به بررسی دلایل ...  بیشتر