شناسایی الگوی پارادایمی موانع نشاط آفرینی در استادیوم های فوتبال

احمد محمودی؛ محمدحسین قربانی؛ رضا امین زاده

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 تیر 1402

https://doi.org/10.22034/ssys.2023.2867.3090

چکیده
  هدف پژوهش حاضر، شناسایی الگوی پارادایمی موانع نشاط آفرینی در استادیوم های فوتبال بود. این پژوهش از نظر هدف کاربردی، از نظر شیوه جمع‌آوری اطلاعات توصیفی– تحلیلی و از نظر شیوه اجرا از نوع تحقیقات کیفی بود. جامعه آماری شرکت‌کنندگان شامل خبرگان و افراد مجرب در حوزه اماکن ورزشی، اساتید رشته مدیریت ورزشی و جامعه‌شناسی، مدیران و کارشناسان ...  بیشتر

مطالعه تأثیر کیفیت ادراک‌شده بر تصویر برند و وفاداری هواداران به برند تیم‌های فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

اکبر جابری؛ محمد سررشته داری؛ مهدی مرادی؛ کوروش قهرمان تبریزی

دوره 20، شماره 54 ، اسفند 1400، ، صفحه 231-245

https://doi.org/10.22034/ssys.2022.483

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر، بررسی تأثیر کیفیت ادراک‌شده بر تصویر برند و وفاداری هواداران به برند تیم‌های فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران بود. این پژوهش از نظر هدف کاربردی، از نظر نحوه گردآوری اطلاعات، توصیفی و مبتنی بر مدل معادلات ساختاری است. جامعه‌ آماری پژوهش شامل هواداران تیم‌های پرطرفدار در لیگ برتر فوتبال ایران بود که تعداد 341  نفر ...  بیشتر

مقایسه انگیزه‌های حمایت هواداران تیم‌های والیبال شهرداری تبریز و شهرداری ارومیه

محمود رسولی هرزند؛ حمید جنانی

دوره 19، شماره 49 ، آذر 1399، ، صفحه 163-176

چکیده
  هدف از انجام این پژوهش، مقایسه­ انگیزه­های حمایت هواداران تیم­های والیبال شهرداری تبریز و شهرداری ارومیه بود. روش تحقیق آن، توصیفی از نوع مقایسه­ای است که اطلاعات آن به روش میدانی جمع­آوری شد. جامعه­ آماری تحقیق برای هر دو تیم به صورت مجزا 384 نفر  و در مجموع700  نفر بود که به صورت تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزار اندازه­گیری، ...  بیشتر