تدوین برنامه عملیاتی بازاریابی فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران

مهرداد نیک ضمیر؛ نجف آقایی؛ محمدحسین قربانی؛ حمید فروغی پور

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 مهر 1403

https://doi.org/10.22034/ssys.2024.3301.3409

چکیده
  هدف این مطالعه تدوین برنامه ریزی عملیاتی بازایابی فدراسیون هندبال ایران است. پژوهش از نوع کاربردی – توسعه ای بوده که به روش تحلیلی و میدانی در حیطه مطالعات راهبردی انجام گرفته و به روش های کیفی و کمی برای گرد آوری و تحلیل داده ها بکار برده شده و مشارکت کنندگان در این تحقیق در ترکیب کمیته راهبردی فدراسیون هندبال شامل 44 نفر از خبرگان ...  بیشتر

ارزیابی عملکرد هیئت‌ های ورزشی بر اساس مدل تلفیقی MEA-BSC با داده‌های منفی

خاطره کرمی؛ مهدی سلیمی؛ محمد سلطان حسینی

دوره 20، شماره 54 ، اسفند 1400، ، صفحه 213-230

https://doi.org/10.22034/ssys.2022.482

چکیده
  مطالعه حاضر به ارزیابی عملکرد هیئت ‌های ورزشی بر اساس مدل تلفیقی BSC-MEA با داده‌های منفی پرداخته است. محدودة مطالعاتی، هیئت ‌های ورزشی فعال استان اصفهان در سال 1397 بوده است که بر اساس فرمول DMUs ≥ 3×(input + output)، تعداد 12 هیئت ورزشی به عنوان نمونه مشخص گردید. برای تعیین شاخص‌ها، مصاحبه‌هایی با خبرگان انجام شد که 19 شاخص کلی تدوین گردید ...  بیشتر