تدوین الگوی ساختاری‌تفسیری توسعه بازاریابی فدراسیون رزمی (انجمن‌های ورزش‌های‌رزمی)

محسن احمدی؛ نعمت الله نعمتی؛ طاهره باقرپور

دوره 22، شماره 62 ، اسفند 1402، ، صفحه 405-424

https://doi.org/10.22034/ssys.2022.1960.2390

چکیده
  تحقیق حاضر با هدف تدوین الگوی ساختاری‌تفسیری توسعه بازاریابی فدراسیون‌رزمی (انجمن‌های ورزش‌های‌رزمی) انجام گرفت. روش‌تحقیق آمیخته و از نظر هدف کاربردی و به شکل میدانی انجام شد. جامعه‌آماری تحقیق در بخش کیفی شامل تمامی متخصصان و ورزشکاران خبره ورزش‌های‌رزمی، مدیران فدراسیون‌های مرتبط و در بخش کمی، کلیه مدیران و کارشناسان فدراسیون، ...  بیشتر

طراحی برنامه و نقشه استراتژی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران با رویکرد ISM

عزیزاله ایروان جم؛ سید احسان امیرحسینی؛ مهرزاد حمیدی

دوره 22، شماره 60 ، شهریور 1402، ، صفحه 203-222

https://doi.org/10.22034/ssys.2022.1451.2001

چکیده
  هدف این پژوهش، طراحی برنامه و نقشه راهبرد فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران با رویکرد ISM بود. روش تحقیق، توصیفی و به لحاظ هدف، کاربردی است. گردآوری اطلاعات، به صورت میدانی و به شیوه آمیخته (کمی و کیفی) انجام شد. جامعه آماری پژوهش در بخش کیفی، 15 نفر از خبرگان و در بخش کمی، شامل مسئولان فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری ...  بیشتر