شناسایی عوامل کلیدی و راهبردی مؤثر بر آینده کسب و کارهای ورزش های الکترونیکی در ایران

مریم کوه فلاح؛ حسین عبدالملکی؛ پریوش نوربخش؛ مهوش نور بخش

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 21 خرداد 1402

https://doi.org/10.22034/ssys.2023.2623.2899

چکیده
  هدف این پژوهش شناسایی عوامل کلیدی و راهبردی مؤثر بر آینده کسب و کارهای ورزش‌های الکترونیکی در ایران بود. پژوهش حاضر از نوع آمیخته (کیفی- کمی) و طرح آن از نوع اکتشافی متوالی بود. مشارکت‌کنندگان این پژوهش را ذینفعان کسب و کارهای ورزش‌های الکترونیکی تشکیل می‌دادند. روش نمونه‌گیری انتخاب مشارکت‌کنندگان هدفمند بود و بر مبنای اشباع نظری ...  بیشتر

تدوین برنامه عملیاتی بازاریابی فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران

مهرداد نیک ضمیر؛ نجف آقایی؛ محمدحسین قربانی؛ حمید فروغی پور

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 مهر 1403

https://doi.org/10.22034/ssys.2024.3301.3409

چکیده
  هدف این مطالعه تدوین برنامه ریزی عملیاتی بازایابی فدراسیون هندبال ایران است. پژوهش از نوع کاربردی – توسعه ای بوده که به روش تحلیلی و میدانی در حیطه مطالعات راهبردی انجام گرفته و به روش های کیفی و کمی برای گرد آوری و تحلیل داده ها بکار برده شده و مشارکت کنندگان در این تحقیق در ترکیب کمیته راهبردی فدراسیون هندبال شامل 44 نفر از خبرگان ...  بیشتر

شناسایی پیشران های آینده مدیریت سازمان‌های ورزشی با رویکرد آینده پژوهی

زهرا ناطقی؛ پریوش نوربخش؛ مهدی کهندل؛ مهوش نور بخش

دوره 23، شماره 63 ، خرداد 1403، ، صفحه 361-384

https://doi.org/10.22034/ssys.2022.2249.2613

چکیده
  هدف این پژوهش شناسایی پیشران­های آینده مدیریت سازمان­های ورزشی با رویکرد آینده ­پژوهی بود. این پژوهش به لحاظ روش ­شناسی از نوع آمیخته (کیفی و کمی) و طرح آن از نوع همزمان بود. در بخش کیفی راهبرد پژوهش پویش محیطی و در بخش کمی آینده ­پژوهی روش تحلیل آثار متقابل بود. جامعه آماری این پژوهش خبرگان و مرور منابع بود که به صورت هدفمند ...  بیشتر

تدوین برنامه راهبردی کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران

موعود بنیادی فرد؛ ابراهیم علیدوست قهفرخی؛ امین دهقان قهفرخی؛ مجید جلالی فراهانی

دوره 22، شماره 61 ، آذر 1402، ، صفحه 385-412

https://doi.org/10.22034/ssys.2022.1102.1754

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر،تدوین برنامه راهبردی کمیته داوران فوتبال ایران است.روش تحقیق حاضرازنوع مطالعات استراتژیک وزمینه یابی بوده که به شکل میدانی وبه روش توصیفی- تحلیلی انجام گرفت. جامعه آماری پژوهش شامل دو بخش کیفی وکمی بود. بخش کیفی شامل: شورای راهبری واعضای هیأت رئیسه فدراسیون، اعضای کمیته و دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال که تعداد ...  بیشتر