تاثیر ترس از سرقت اینترنتی هویت مشتری بر قصد خرید آنلاین محصولات ورزشی

زهرا حاجی انزهایی؛ کاوه میرانی؛ وحید ربیعی؛ شاهو زمانی دادانه

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 20 اسفند 1401

https://doi.org/10.22034/ssys.2023.844

چکیده
  هدف پژوهش حاضر، بررسی تاثیر ترس از سرقت اینترنتی هویت مشتری بر قصد خرید آنلاین محصولات ورزشی بود. جامعه آماری پژوهش را کلیه مشتریان فروشگاه­های ورزشی آنلاین تشکیل می دادند. به منظور برآورد حجم نمونه از نرم­افزار تعیین حجم نمونه اس.پی.اس.اس. سمپل­پاور استفاده شد و بر همین مبنا حجم نمونه به تعداد 330 نفر برآورد گردید. این پژوهش، توصیفی ...  بیشتر

تاثیر ترس از سرقت اینترنتی هویت مشتری بر قصد خرید آنلاین محصولات ورزشی

کاوه میرانی؛ زهراحاجی انزهایی؛ وحید ربیعی؛ شاهو زمانی دادانه

دوره 22، شماره 59 ، خرداد 1402، ، صفحه 549-562

https://doi.org/10.22034/ssys.2022.666

چکیده
  هدف پژوهش حاضر، بررسی تاثیر ترس از سرقت اینترنتی هویت مشتری بر قصد خرید آنلاین محصولات ورزشی بود. جامعه آماری پژوهش را کلیه مشتریان فروشگاه­های ورزشی آنلاین تشکیل می دادند. به منظور برآورد حجم نمونه از نرم­افزار تعیین حجم نمونه اس.پی.اس.اس. سمپل­پاور استفاده شد و بر همین مبنا حجم نمونه به تعداد 330 نفر برآورد گردید. این پژوهش، توصیفی ...  بیشتر