تاثیر ترس از سرقت اینترنتی هویت مشتری بر قصد خرید آنلاین محصولات ورزشی

کاوه میرانی؛ زهراحاجی انزهایی؛ وحید ربیعی؛ شاهو زمانی دادانه

دوره 22، شماره 59 ، خرداد 1402، ، صفحه 549-562

https://doi.org/10.22034/ssys.2022.666

چکیده
  هدف پژوهش حاضر، بررسی تاثیر ترس از سرقت اینترنتی هویت مشتری بر قصد خرید آنلاین محصولات ورزشی بود. جامعه آماری پژوهش را کلیه مشتریان فروشگاه­های ورزشی آنلاین تشکیل می دادند. به منظور برآورد حجم نمونه از نرم­افزار تعیین حجم نمونه اس.پی.اس.اس. سمپل­پاور استفاده شد و بر همین مبنا حجم نمونه به تعداد 330 نفر برآورد گردید. این پژوهش، توصیفی ...  بیشتر