بررسی عوامل موثر برطنین برند لیگ برتر فوتبال ایران: یک مطالعه کیفی

زهرا مرادی سرکارآباد؛ علی‌محمد صفانیا؛ سید صلاح الدین نقشبندی؛ علیمحمد امیرتاش؛ علی زارعی

دوره 23، شماره 64 ، شهریور 1403، ، صفحه 511-530

https://doi.org/10.22034/ssys.2022.2215.2584

چکیده
  طنین برند، شاخصی است که رابطه میان مشتری و برند را مشخص می­کند. همچنین میزان احساساتی است که مشتریان در ذهن خود با برند برقرار می­کنند و یا میزان هم‌نوایی و هم‌صدایی که مشتریان بین خود و برند احساس می‌نمایند. از این­رو، هدف این پژوهش، شناسایی عوامل موثر برطنین برند لیگ برتر فوتبال ایران است. روش پژوهش، کیفی با رویکرد گلیزر و ...  بیشتر